Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Kundetilfredshet

Ikke et eneste styremedlem har fortalt oss at de synes det å måtte følge opp mangelfullt renhold eller vaktmestertjenester, er verdifull bruk av tid. Forståelig nok. 

Vi ønsker å frigjøre tid i hverdagen slik at styremedlemmer kan bruke tiden på det de ønsker. Enten det er å planlegge prosjekter på eiendommen, eller være ute i skogen med familien. Fortrinns vaktmester- og renholdstjenester leveres til nærmere 80 borettslag og sameier i sentrale Oslo, og siden vi startet opp i 2021 har vi ikke mistet en eneste kunde. Her er hva noen av dem sier om våre leveranser.

“Fortrinn er tilgjengelige for styret, og svært serviceinnstilte. Når de ser noe som må utbedres, kommer de med forslag til hvordan det kan løses og med ulike pristilbud fra leverandører. Fortrinn har høy kvalitet i sine leveranser, og konkurransedyktige priser.”

-Styreleder, Hegdehaugsveien 11

“Det er sjelden styret får tilbakemeldinger fra eierne, men i dette tilfellet har jeg fått flere positive utsagn om at de merker en forskjell og er meget fornøyd med renholdet. Vi fortsetter dette gode samarbeidet!”

-Styreleder, Sørkedalsveien

“Fortrinn har gjort en veldig god og ryddig jobb for oss. Svarer alltid raskt og får arbeidet vi bestiller unna på kort tid og til en fair pris. Kan absolutt anbefale Fortrinn til andre borettslag.”

-Styret i Langes gate 4 og 6 Borettslag

-->