Fokus på kvalitet i tjenestene våre er høyt, og siden starten har vi ikke mistet en eneste kunde. Vi tror det er fordi våre vaktmestere er til å stole på, og at styrene kan ha en god dialog med personen som jobber på eiendommen. De samme ansatte jobber på våre egne eiendommer og hos våre kunder. Dette er som en ekstra kvalitetssjekk, og gir deg som kunder en trygghet på at våre ansatte leverer bra.

Har dere behov for en vaktmester i sameiet eller borettslaget? Ta kontakt for et uforpliktende tilbud!

Hva gjør vaktmesteren?

 

Vaktmesteren fra Fortrinn gjør alt det du forventer at en vaktmester skal gjøre - og litt til. Alt av løpende og periodisk vedlikehold på eiendommen vil havne under vaktmestertjenesten, og han sørger for at bygninger og installasjoner er i forskriftsmessig stand til enhver tid.

Våre vaktmestere har lang erfaring og god kompetanse innen blant annet rørlegger-, tømrer- og elektrikerfaget, og de kan hjelpe til med alt mulig av drift og vedlikehold på eiendommen. Dette innebærer blant eiendomsoppsyn, hekkeklipping, plenklipping, raking, snømåking, strøing, småreparasjoner, graffitifjerning, dørkontroll, låsejustering og funksjonstest av heis. De ser raskt hva som må gjøres av vedlikehold på eiendommen, og avlaster styremedlemmene i hverdagen. Vi har fokus på at styremedlemmer skal kunne bruke tiden på det som er viktig for dem - enten det er å arrangere beboermøte før et større prosjekt, eller bruke tid i skogen sammen med familien.
 

Skreddersydde vaktmestertjenester

 

Ved første befaring går vi gjennom hva behovet i deres borettslag eller sameiet er, og vi setter opp et tilbud på vaktmestertjeneste med en frekvens etter styrets ønskemål. Flere av våre kunder har vaktmester innom ukentlig, mens noen velger å ha det annenhver, eller hver fjerde uke, avhengig av størrelsen på eiendommen og hva styret vil ta på seg av oppgaver selv. 

Ved oppstart av avtalen gjennomfører vi en kartleggingsrunde hvor vi får fullt overblikk over eiendommen, og funnene dokumenteres i den digitale Eiendomsportalen som er unik for hvert styre. Vi etablerer et kartotek over belysning, det elektriske anlegget m.m, og gjør oss kjent med utfordringene på eiendommen. I Eiendomsportalen vil det også finnes et årshjul med sjekklister og forslag til dugnadsliste som vaktmester lager gjennom året, og som er klar til at beboerne skal ta noen av oppgavene om våren og/eller høsten. 

I portalen kan en også sende direktemeldinger til vaktmester, og vaktmester oppdaterer i portalen etter hver gjennomgang av eiendommen. På den måten kan styret vite at det som trengs å gjøres raskt blir tatt hånd om, og forberede seg på større vedlikehold som kommer.

Fortrinn ønsker å være en sparringspartner for styret, og dersom det er behov for mer omfattende arbeid, får du som kunde tilgang til et omfattende nettverk flinke håndverkere som kan ta både fasadereovering, rørutskiftning, takreparasjoner og andre større prosjekter.

Søker dere ny vaktmester i Oslo? Fyll i kontaktskjemaet for en uforpliktende prat og et tilbud på vaktmestertjenester i ditt borettslag eller sameie.